aj

Haha fan va ont jag har. Testade träna fotboll igen igår i Älvsbyn.. det var kul men jag har så sjukt ont i mina tår efter mina fotbollsskor!  Så går det när man har haft uppehåll i nästan 3 år och drar på sig dojjorna igen! I alla fall så gick det väl inte så dåligt men kondisen är nästa jag måste träna på för att komma tillbaka där jag en gång var. Men får se vart vindarna för mig. När man jobbar mycket stängningar så är det ju som svårt att hålla träningstider. . Tyvärr! 

I alla fall så sitter jag på jobbet nu och det känns som att jag ser ut som "hej kom och hjälp mig" när jag går för att båda stortårna gör så fruktansvärt ont.. men det får man ta! 

Igår jobbade jag förresten hemma på gården och slängde ut lite små tjurar i det regninga vädret (ingen fara, de har tak att gå under och rent halm att mysa ner sig i) det känns så underbart att kunna ha djuren ute nu när sommaren knackar på dörren  :) 

Kommentera här: