Torsdag, jobb och mys

Idag började sådär. Lite halvstressad brud som inte ens hann att sminka sig imorse sprang in på jobbet, såklart 1 timma för tidigt. . Hade kollat fel på schemat. Så typiskt mig.. i alla fall så fick jag börja 10 och jobbade då till avsatt tid, vilket var 19. Så det blev en lång dag.

Efter jobbet när jag kom hem så blev jag mamma och pappa sjuk så jag fick dit. Hanna var där med Svea och vi såg hockey och mös på. Efter det kom jag hem och såg säsongsavslutningen på Svartsjön samt följt av ett avsnitt Gåsmamman så till sist löste sig dagen väldigt bra i alla fall :)

Nu är det tack och god natt, imorgon är det fredag och ledig dag. Då ska här städas och fixas!

Vill bara dela med mig av min chokladkalender som jag fick från LR! Att ha den med mig genom den här stressiga månaden värmer mitt 21 åriga hjärta ♡

Kommentera här: