God jul!

Så här mitt i natten önskar jag er alla en riktigt god jul! 


Jag har haft en jätte mysig dag faktiskt. Stängde butiken och det ledde till att jag missade den största delen av uppesittarkväll.. i år igen. Men vad gör det? Har haft en fin dag på jobbet med mina underbara kollegor och efter jobbet så har jag fått spendera tid med min familj och även andres familj. Hur lyckligt lottad är man inte med så fina människor runt sig?? ❤ 

Jag har fått en underbar julklapp från företaget idag. En AGLOW högtalare. Den lyser jätte fint samtidigt som den spelar jätte bra med hjälp av Bluetooth, aux eller usb. Den går även att använda som powerbank till telefonen. Världens grymmaste julklapp om ni frågar mig! 

I alla fall. God jul alla mina fina vänner och läsare! Ha en fin och underbar julafton. Nu har jag tagit två dagars efterlängtad ledighet och det tänker jag säga på. Njuta av varje sekund ❤

Kommentera här: