Svea, jobb och fruar!

Min dag började med att jag skulle ta hand om mosters fina Svea. Hon var lite hängig så vi gick och la oss i sängen och vi båda somnade. Det var så otroligt skönt och mysigt.
 
När Hanna hämtat Svea så for jag till jobbet i luleå. Dagen har gått fort och arbetet har gått bra. Bilfärden hem var inte så rolig dock. Snöblandat regn, jätte hård blåst och bäcksvart ute. Hatar att köra bil på vinterhalvåret... Det är så otroligt svajjigt före.. I alla fall så överraskade André mig idag med att middagen stod framme på bordet när jag kom hem. Det känns som att jag har lite lyxigt med en privat kock här hemma. Sen såg vi lite tv och blend annat Hollywood fruar, jag har sagt det förr och säger det igen: Älskar Tisdagskvällar!
 
Nu har vi myst ner oss i sängen. Dags att börja tänka på morgondagen. Bjuder på en liten Svea bild. Gullunge.
 
 

Kommentera här: