Long time no blogg!

Hej där! Nu var det väldigt länge sedan jag brydde mig om den här bloggen. Ni kanske förstår att det har hänt ende, har inre haft tid helt enkelt och nät tiden har funnits så har inte orken funnits. Jag har jobbat massor. Mamma och pappa har varit utomlands och det betyder en hel del jobb hemma på gården för lin del ut över jobbet på toys. Har även julpyntat lite, varit med vänner och såklart med Andre.

Julen närmar sig med stormsteg och då blir det väldigt mycket med jobb och stressen stiger. Ni kanske förstår. Så är det att jobba i butik!

Idag har jag i alla fall jobbat hos mamma och pappa på morgonen sen blev det jobb i Luleå. Kom hem för ungifär 20 minuter sedan och väntar på att Andre ska spela klart så vi kan se West world.

Ha en bra kväll! Sorry för långt inlägg men känner nu att jag vill komma tillbaka och har lite att dela med mig av :)

Kommentera här: